Warsztaty o sztuce dla biznesu? Właśnie TAK!- o współpracy Art Freak x Bayer AG
„Art is Value”- o współpracy z firmą Bayer AG
Sztuka to nie tylko muzea i galerie sztuki. Wszyscy możemy czerpać z niej inspirację i świetnie spędzać z nią czas, często nawet przy tym nie opuszczając własnego domu. Wiedzą to bardzo dobrze organizatorzy projektu „Art is Value”, który został zorganizowany w firmie Bayer AG, w oddziale Bayer Service Center Gdańsk. Dziś chętnie opowiem Ci więcej o mojej współpracy w ramach tego projektu, zapraszam!
Co zostało zrobione i dlaczego właśnie tak?
W ramach współpracy przygotowałam trzy czterdziestominutowe spotkania online z pracownikami firmy. Odbywały się one w czasie lunchu i cechowały się luźną, niezobowiązującą atmosferą. We współpracy z działem HR firmy poruszone tematy o sztuce i ich format prezentacji zostały dopasowane do potrzeb i zainteresowań uczestników.
Na każdym ze spotkań online przedstawiłam krótkie prezentacje na tematy z dziedziny sztuki współczesnej, poruszając przede wszystkim zagadnienia dotyczące aktualnej definicji sztuki, jej udziału w naszym życiu codziennym, a także aspekty kolekcjonowania i inwestowania w sztukę. Prowadzone przeze mnie spotkania były skoordynowane z charytatywną aukcją sztuki dla pracowników Bayer AG, planowaną na koniec programu “Art is Value” i miały za zadanie zainspirować, uwrażliwić na temat i otworzyć na sztukę.
Były to spotkania warsztatowe, w każdym kładłam nacisk przede wszystkim na interakcje i aktywny udział słuchaczy, a na koniec przeprowadzana była ewaluacja danej prezentacji.
Jaki był język projektu?
Ze względu na międzynarodowy charakter zespołu firmy Bayer AG oraz inkluzywność wydarzenia wszystkie spotkania, rozmowy z uczestnikami i prezentacje przeprowadziłam w języku angielskim.
Jaki był rezultat projektu?
Na warsztatach udało mi się utrzymać atmosferę otwartości, dzięki czemu uczestnicy nie obawiali się wyrażać swoich opinii i zadawać pytania. Publiczność była bardzo zaangażowana i z zaciekawieniem czekała kolejnego warsztatu, co otwarcie wyrażała na chacie spotkania. Uczestnicy komentowali z entuzjazmem warsztaty nawet po ich zakończeniu w social mediach.
Klient był z naszej współpracy bardzo zadowolony, warsztaty osiągnęły zamierzony cel, co jest dla mnie ogromnym powodem do dumy i zadowolenia z wykonanej pracy. Ta współpraca to była dla mnie ogromna przyjemność i radość dzielenia się pasją do sztuki.
Na powyższych screenach zobaczysz fragment reakcji z chatu wydarzenia, komentarz jednej z uczestniczek zostawiony po zakończeniu wydarzenia na Instagramie, reakcję Klienta na wzmienkę o projekcie w moich SM oraz zapowiedź warsztatów promowaną na fanpage firmy Bayer AG.