Ebook PEWNIAKI MATURALNE: 25 zadań + klucze odpowiedzi, przekrojowa powtórka przez epoki JUŻ DOSTĘPNE, nie zwlekaj>>>

Wirtualna Galeria Sztuki Banku Pekao S.A.- o współpracy Art Freak x Bank Pekao S.A.

#współprace z kulturą i biznesem

wirtualna galeria sztuki banku pekao

Wirtualna Galeria Sztuki Banku Pekao S.A.- o naszej współpracy

Bank Pekao S.A. udostępnił swoją kolekcję dzieł sztuki szerokiej publiczności rozpoczynając projekt wirtualnej Galerii Sztuki Banku Pekao S.A.

Znajdziesz tam dzieła wyjątkowe, takie które często wcześniej nie były publicznie eskponowane. A zobaczysz je w genialnej rozdzielczości. To prawdziwa gratka dla fanów ciekawostek i smaczków o sztuce. Miałam przemiłą okazję być częścią kampanii promującej ten super projekt i dziś chętnie Ci opowiem o tej współpracy.

 

Co zostało zrobione i dlaczego właśnie tak?

Wirtualna Galeria Banku Pekao S.A. to miejsce w Internecie, które skupia wokół siebie społeczność dokładnie taką jaka gromadzi się wokół mojej marki– społeczność Art Freaków, czyli osób totalnie zainteresowanych sztuką. Dlatego format, jaki wybrany został dla kampanii tego miejsca dotyczył działań w dwóch obszarach: Instagram oraz YouTube.

Na Instagramie dla mojej społeczności przygotowałam post- karuzelę z moimi ulubieńcami kolekcji wirtualnej Galerii Sztuki Banku Pekao S.A., a o samych zaletach odwiedzenia tego miejsca w Internecie opowiedziałam już na Insta Story.

Post z tej kampanii podejrzysz tutaj:

pekao sa wirtualna galeria sztuki wirtualna galeria sztuki banku pekao s.a.

A Story, w których opowiedziałam mojej społeczności na Instagramie o wirtualnej Galerii Sztuki Banku Pekao S.A. zobaczysz w moich wyróżnionych relacjach.

Głównym punktem projektu był kilkunastominutowy film na YouTube, który nagrałam i opublikowałam na moim kanale. Dzięki dłuższej formie przekazu mogłam dokładnie opowiedzieć o zaletach promowanej przestrzeni oraz pokazać moich 10 ulubieńców z kolekcji banku, a do każdego z nich opowiedzieć ciekawostkę o sztuce. W tym video starałam się pokazać perełki z kolekcji Banku Pekao S.A., które swoją oryginalnością mogą zaskakiwać osoby nawet dobrze znające historię sztuki.

Pokazałam też dzieła, które są nietypowe dla stereotypowo postrzeganej często twórczości artystów. Odniosłam się przede wszystkim do 10 polskich twórców z kolekcji banku, zarówno tych których dziś zaliczymy do Dawnych Mistrzów, jak i wirtuozów sztuki Współczesnej, ponieważ zależało mi na jak najbardziej przekrojowym ujęciu tematu, tak by był on ciekawy dla wielu widzów odcinka.

Zaprezentowałam też mojej publiczności jak w praktyce wygląda korzystanie z wirtualnej Galerii Sztuki Banku Pekao S.A. poprzez pokazanie wykorzystania interfejsu na tablecie. Przede wszystkim zwróciłam nacisk na największy atut Galerii, czyli możliwość oglądania dzieł w dużej rozdzielczości, co zaprezentowałam w praktyce. Było to dla mnie ważne, bo rozumiem dokładnie przed jakimi wyzwaniami stoi odbiorca podczas korzystania ze zbiorów sztuki w Internecie.

Dodatkowo, materiał był publikowany w trudnym okresie (wojna w Ukrainie), jego publikacja wymagała elastyczności, którą jako twórca się wykazałam i dzięki temu zyskał sympatię publiczności.

 

Jaki był język projektu?

Projekt przeznaczony był dla odbiorców polskojęzycznych i został zrealizowany w 100% w języku polskim.

Chcesz, żebym przygotowała kreatywną kampanię dla Twojej marki?

Napisz do mnie:

 

Obserwuj mnie na Insta! @artfreak_pl

0
    Ups! Twój koszyk jest pusty! Przejdź do sklepu 🛍️Idź do sklepu